דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום מכירות באינטרנט 

מאת    [ 20/10/2010 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 3669 פעמים ]

הטכנולוגיה המתפתחת מכתיבה שינויים גם בעולם העסקים ולכן בעלי עסקים רבים מבינים כי קידום מכירות יעיל מוכרח להתקיים גם ברשת. האפשרויות הרבות הטמונות בעולם האינטרנט מעניקות כלים רבים לבעלי עסקים המעוניינים לגעת בקהל היעד שלהם, ליצור עמם קשר באופן תדיר ובסופו של דבר גם למכור להם מוצרים בצורה ממוקדת ויעילה. ולכן, לא פלא שמרביתם כבר נעזרים באינטרנט ככלי שיווקי לכל דבר.

קידום מכירות בדרך אחרת לגמרי

נניח שאתה, כבעל עסק, מעוניין לארגן אירוע אליו אמור להגיע קהל רב ולרכוש כרטיסים. אתה עשוי לגלות שמחוץ לעולם המקוון קשה לשווק ולעודד את מכירת הכרטיסים כפי שניתן לעשות, בפשטות מדהימה, באינטרנט. ואיך בדיוק זה קורה? מייד תבין כמה זה קל.

מכירת כרטיסים אונליין בעזרת אתרים ייעודיים

אתרי אינטרנט מסוימים מאפשרים לנו הקמת עמוד ייעודי עבור מכירת הכרטיסים, אשר דרכו קהל היעד יוכל לבצע רכישות אונליין בקלות ובצורה מאובטחת, במקום לעמוד בתור לקופות או לאסוף את הכרטיסים בנקודה מסוימת. קידום מכירות אונליין הוא האופציה הנוחה, הנגישה והקלה ביותר עבור מארגני אירוע שמעוניינים למכור כמה שיותר בלי לסרבל או להטריח את הלקוחות שלהם.

בעזרת הדף המיוחד, תוכלו למכור כרטיסים ללא מאמץ

לאחר שהבנתם כי עדיף לערוך מכירת כרטיסים אונליין, תצטרכו לגשת לנותן שירותים, שיוכל לבנות עבורכם עמוד אינטרנט שממנו ניתן יהיה לבצע מכירת כרטיסים. עמוד זה יהיה נוח, מובנה ונגיש מאוד. בהתאם לכך, אותו דף יהיה גם מאובטח, כך שיאפשר ללקוחות להזין את פרטי כרטיס האשראי שלהם בקלות וללא חשש ולקבל את הכרטיסים בהקדם.

האם די בהקמת עמוד כדי לבצע קידום מכירות?

קידום מכירות הוא כלי שיווקי, ולכן לא די בהקמת עמוד שמאפשר מכירת כרטיסים, אלא יש צורך להפיץ את העמוד בכמה שיותר ערוצים, כדי לגרום ללקוחות פוטנציאליים להיות מודעים לאפשרות הרכישה.

נותן השירותים שיקים עבורכם את עמוד המכירות, יוכל להפיץ את העמוד באפיקים שונים כמו רשתות חברתיות, רשימות דיוור, אתרים שונים וכו'- ואלו פעולות שתוכלו גם לבצע בעצמכם. האינטרנט מציע אינספור ערוצים להפצת מידע ותכנים. ברגע שיש לכם משהו רציני ביד, הפצתו תתנהל כמו פרויקט קידום מכירות לכל דבר.

מהי התמורה שמקבלים תמורת קידום מכירות?

קל מאוד לכמת את התמורה שאנחנו מקבלים מהשקעה כזו. הקמת אתר מכירות כרטיסים אונליין והפצתו בכל מקום אפשרי ברשת ימשוך את קהל היעד לבקר בעמוד, מה שיביא חלק מהם לבצע בפועל את הרכישה.

עמוד מכירות שמוקם על ידי נותן שירותים מקצועי יאפשר לנו לבצע בקרה וניהול נתונים בזמן אמת. באמצעות העמוד נוכל לראות גרפים ודו"חות מפורטים לגבי כמות הכרטיסים שנמכרו ולגבי נתונים רלוונטיים נוספים.

כיצד בוחרים מי יסייע לנו בעניין?

חשוב לבחור בגורם שמציע את כל השירותים שהזכרנו. קידום מכירות הוא מושג שמכיל בתוכו כמה פרמטרים ולכן, כדי שהוא יהיה מוצלח, חשוב להקפיד על הקמת עמוד נוח ומזמין שיופץ בכול הרשת. וודאו שהעמוד יכיל כמה פונקציות ייעודיות חשובות, שיאפשרו לכם לנהל כראוי את המכירות: ביצוע ביטולים והחזרים, ניהול המוזמנים וכו'.

נותן שירותים שמבין את הצרכים המקצועיים שלכם כמארגני האירוע יידע להעמיד עבורכם עמוד מכירות מקצועי שיתאים עבורכם כמו כפפה ליד. עמוד כזה יאפשר לכם להגיע למקסימום מוזמנים ויבטיח עבורכם קידום מכירות איכותי וכמותי, עם תוצאות ממשיות.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב